آموزشگاه مجازی طراحی سایت

یک دنیا مقاله برای آموزش طراحی سایت

آموزشگاه مجازی طراحی سایت

یک دنیا مقاله برای آموزش طراحی سایت

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت b2b


بعضا تجهیزات و ماژول های تجاری اپلیکیشن جامع پورتال بیزینس تو بیزینس داده ورزانعبارتند از:
ایجاد تبلیغات بنری پیکان در پانل مدیر برای اکران در جعبه های تبلیغاتی وب سایت
رابطه استفاده کننده با صاحبان بیزینس ها ، تولیدها و نیازها و ارسال مقاله برای ایشان
ادیتور متن توسعه یافته آنلاین با امکان های بی نقص مشابه word و قابلیت و امکان انتقال مطالب از word به آن
تغییر تحول تمپلت پیش فرض اپلیکیشن و بازنویسی تم گرافیکی
جستجوی تخصصی در تولید ها ، نیازها ، عرضه کنندگان و فروشندگان و محتوای وبسایت
تهیه استایل ها و فرمت های اکران تیتر ، خلاصه و متن مطالب تجاری
گزارشگیری و یا این که اکران امار ترازو بازدید هر کالا یا این که نیاز
اکران ارشیو خبرها بر روی روز‌نگار سرازیر و سالهای پیشین
اسلایدشو عکس های مرتبط با یک کالا و یا این که نیاز
کراپ ، ریسایز و درج واترمارک تارنما در عکس های منتشره
اکران عکس های جذاب در قالب عکس روز ، مرور تصویری تولیدها و پیکان های تصویری
اکران سرتیتر اطلاعیه های مهم در قالب تکرار عصر وار یک متن تک خطی با افکت های متعدد
اکران آیکون هایی برای ترجمه مطالب تجاری و اکران ترجمه مقاله در لهجه های دیگر بوسیله معنی کننده گوگل
انتساب فرآورده فارسی با به عبارتی مال در بخش انگلیسی یا این که گویش های دیگر و بالعکس
 

  • web001 001
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت b2b


۱-ایستاتیک

در پباده سازی ایستاتیک تارنما به نحوی پباده سازی می‌شود که به وسیله مدیریت سایت قابل تغییر‌و تحول نمی‌باشد

در پباده سازی ایستاتیک از قالب ها html اسفاده میشود

۲-داینامیک

در پباده سازی داینامیک وبسایت به نحوی پباده سازی می‌گردد که رئیس وبسایت بتواند تغییرات مد لحاظ را بر روی سایت تولید نماید و یا این که داده ها تارنما را کاهش یا این که ارتقا دهد

این مجموعه از وبسایت ها ارتباط خوب و پایداری را میتوانند با موتور های کاوش بر قرار نمایند

گونه های نحوه های ساخت سایت های داینامیک

۲٫۱-سیستم های رئیس محتوا مهیا(یک‌سری آیتم تحت عنوان مثال)

۲٫۱٫۱-وردپرس:
مطلقا وردپرس از پیروز ترین و شایسته ترین سیستم های مدیر محتوا میباشد که داری مزایای بخش اعظمی است

وردپرس به وسیله بزرگان دنیای طراحی وب پباده سازی و بروز رسانی میگردد
(در‌حالتی که ما با یک کسب و عمل پیروز بخواهیم این اشخاص برای ما سیستمی هم اندازه وردپرس را پباده سازی نمایند بایستی تمام سرمایه و وقت خویش را صرف استخدام آنان کنیم)
 امنیت بسیار بالا
انعتاف پذیری بالا
لهجه برنامه نویسی php
هزینه بسیار ذیل
استعمال از برنامه ها و قالب های بسیار ماهر و فراهم
بالا بودن تعداد توسعه و گسترش دهندگان
دانلود ها از وبسایت های چیره وردپرسی میباشد
 

  • web001 001
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت b2b


گفتیم که تکنیک microinteractions بسرعت در درحال حاضر توسعه و گسترش میباشد. با این هم اکنون برنامه کودکان های مربوط به تایپوگرافی هم در سطح وب به فراوانی گزینه به کارگیری قرار می گیرند.

این طرز پباده سازی هنوز فرایند اول خویش را طی میکند البته به حیث می رسد که در سال آینده بسط متعددی داشته باشد.

 

 

در صورتی‌که با اصول جاوا اسکریپت آشنا باشید. می‌توانید از آن برای متحرک سازی حروف بصورت سفارشی، منفعت بگیرید.

تارنما https://3dro.ps/ با تکنیک های بی آلایش متن های متحرک زیبایی به تایپوگرافی وب سایت خویش طولانی تر نموده است. در شرایطی که تارنما را به تحت اسکرول نمائید خواهید روءیت کرد که‌این افکت بخوبی با تمام محتوای کاغذ مطابقت دارااست.

هنگامی افکت متن های متحرک را فقط در صفحه ها تارنما های مربوط به استودیوها مشاهده میکردیم. البته این تکنیک امروزه در تمام وبسایت ها از وب سایت های رستوران تا وبسایت های تجارت های کوچک مشاهده می شود.

 

 

امروزه میتوان از افکت متن های متحرک برای هر سایتی استفاده نمود. متن های متحرک می توانند بعنوان یک طرز برای جلب اعتنا مخاطب آیتم استعمال قرار گیرند. متن های متحرک می‌توانند با متحرک سازی های microinteractions که به خلق استفاده کننده برخورد نشان می دهند به طور کامل همآهنگ باشند.

پشتیبانی بیش تر از ورقه اکران های عریض
هر سال که تکنولوژی ها و شیوه های پر استفاده ساخت سایت را بازبینی می‌کنیم. پباده سازی ریسپانسیو نیز یکی‌از تکنولوژی های پر کاربرد در مسئله طراحی وب سایت بوده میباشد. پباده سازی ریسپانسیو در سال 2018 همچنان اهمیت خویش را نگهداری نموده است.

پباده سازی ریسپانسیو در معنای آن وجود ندارد که فرض کنیم به کار گیری از اینترنت بوسیله کامپیوتر به‌تدریج به صفر خواهد رسید. در واقع کامپیوتر های امروزه در درحال حاضر عریضتر کردن صفحه ها نمایشگرهای خویش میباشند. تا فضای عمل بیشتری در چنگ یوزرها خویش قرار دهند.

بسیار هوشمندانه میباشد که هنگام طراحی وب سایت علاوه بر موبایل های هوشمند به کامپیوتر ها هم دقت داشته باشید. در دنیای اینترنت کمتر سایتی را میتوان یافت که ظواهر وبسایت خویش را برای مانیتورهایی بزرگتر از پهنا معمول 1440 پیکسل پباده سازی نماید.

 

 

مثلا از وب سایت هایی که صفحه ها خویش را برای اکران در صفحه های عریضتر باصرفه کرده اند به کاغذ تازه مثال عمل ها در وبسایت Dribbble که یک پباده سازی خوشگل و یک دکورا سیون عالی برای کانال بندی گزینش نموده است، نگاه فرمایید. عکسی که در صدر مشاهده می‌کنید از یک مانیتور 1920 پیکسل گرفته شده‌است. این وبسایت درین مانیتور بسادگی تمام بخش های مانیتور را با عکس های بند انگشتی خویش مالامال نموده است و مانیتورهایی بسیار بزرگتر را نیز پشتیبانی می‌کند. نمونه دیگر وبسایت Cartoon Network میباشد که براحتی می تواند در مانیتورهای با پهنا پهناور به اکران در بیاید.
 

  • web001 001
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت b2b


Slack–  یک ابزار همیاری تیمی بر اساس خدمت رایانش ابری میباشد که به وسیله استورات باترفیلد تأسیس شده‌است. مطالعات موردی میتواند یک صورت بسیار مفید بازاریابی ویدئویی B2B باشد. Slack می دانست که جذابیت و صرفا جذابیت یک قصه حقیقی می‌تواند تحت عنوان یک ویدئو عالی مخاطبان را پایین تاثیر قرار دهد.

یک روایت حقیقی وواقعی از روش ویدئو، با اشخاص حقیقی و واقعی و حادثه ها پشت صحنه آن، می‌تواند به مشتریان شما احساس خودی بودن میدهد. این خیر صرفا سبب تولید اعتماد به کالا یا این که خدمت شما میشود، بلکه اعتبار شما‌را نیز نزد مخاطبان ارتقا می‌دهد. این  بخش اعظمی از برندها قصه خویش را در چارچوب این جور ویدئو با مخاطب منتقل می‌کنند زیرا حاصل معجزه آسا آن را تا قبل از این مشاهده کرده اند. کلیپ Slack یک نمونه خوب در این مورد میباشد.

 New Relic مزاح،ابداع و خلاقیت
یک خدمت ابزار تحلیلی میباشد. در‌حالتی که شما بتوانید یکی‌از جنبه هایی از شخصیت مارک خوتان را در قالب یک ویدئو به اکران بگذارید ، یک عمل متمایز انجام داده اید. یکی‌از راه و روش های ساخت تمایز برای  مخاطبان متبوع خویش در بازاریابی B2B ساخت یک قطعه از محتوای نوآورانه، ایده پرداز و یا این که متعدد میباشد.

این چیزی میباشد که New Relic انجام بخشید. New Relic هم به تاءمل یک رویه دیدنی و درگیر کننده برای این قطعه بازاریابی ویدئویی بود. به خاطر داشته باشید که هیچ دلیلی برای ویدیوهای B2B برای جذب کمتر از ویدیوهای B2C نیست؟ در اینجا این گزینه بدون نقص میباشد.
 

  • web001 001
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت b2b

 


اشخاص به اطلاعاتی نیاز دارا هستند تا در مشت روسای خویش بگذارند
پژوهش ها نشان می ­دهد که مطرح ترین هدف خریداران B2B، مشاهده شیوه ­ی به کارگیری از متاع می­باشد. این گونه مشتری­ ها به فرضیه ­ها و شعارهای تبلیغاتی عشق و علاقه­ ای ندارند. آن ها میخواهند فیض استعمال از فرآورده یا این که سرویس ها شما‌را ببینند. خریداران B2B به مواقعی احتیاج دارا‌هستند که هنگامی اشخاص مافوق شان در رابطه­ ی مال خریداری گردیده از آن‌ها سوال میپرسند، بتوانند خرید خویش را توجیه نمایند. این گزینه مهم­ترین نصیب در ترغیب خریداران B2B میباشد. از تمام این موردها سود می گردد که نباید صرفا به تامل فروش انبوه تولید ها خویش به یک کمپانی دیگر باشید.

ساخت باورهای اجتماعی به وسیله پژوهش ها موردی
باورهای اجتماعی به برخورد و عکس ­العمل اشخاص دیگر بستگی دارااست. شایسته ترین نمونه از یقین اجتماعی، سفارش برای خرید جنس از اشخاصی­ میباشد که می‌شناسید و برای شما با شخصیت می‌باشند. به همین ادله میباشد که 84 درصد از تصمیم­ گیرندگان B2B با ارجاعات آغاز می­نمایند. این دسته رابطه مدام قابلیت­پذیر نمی­باشد. پژوهش ها نشان می­ دهد ویدئوها و تصاویر به باورهای اجتماعی یاری می­نماید. پذیرفتن چیزی که سایر افراد صدق آن را تآیید می­نمایند، بسیار آسوده­خیس میباشد.

 

  • web001 001
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت b2b

 


درآمد زایی:

مهم ترین مزیت وبسایت ها ساخت درآمد است که به هدف مهم امروز در جامعه جهانی که اشتغال و درآمد برای گذران کارها معاش ست، جان نو ایی داده میباشد. بخش اعظمی از موسسات در اکنون ورشکستگی حتی با رویکرد اندازه تارنما توانسته اند بقای خویش را تضمین کنند. چون تعدد فروش آن ها بدین شیوه چند برابر شده‌است. همینطور این تعداد مشتری در چهره رضایت از کیفیت تولیدات برای شما ابزار تبلیغاتی خواهند شد و در زمان روزگار اندکی محصول ها شما در مجموع یک شهر یا این که حتی مرز و بوم و یا این که حتی دنیا معرفی خواهد شد.

6-      عدم محدودیت های هنگامی و مکانی:

یک مزیت مهم دیگر سایت ها این می‌باشد که دیگر رابطه ما با مشتریان و یوزرها محدود به خیابان و محله حریم کمپانی ما نمیباشد. بعد از آن جغرفیا و جبر جغرافیایی محدودت رابطه با مشتری از دربین رفته میباشد، و مشتری با رابطه با تارنما ما، به صورت مجازی سفری به کمپانی ما خواهد داشت، سفری که البته مجازی خواهد بود. همینطور مشتریان می‌تواند در هر روزگار از شبانه روز که حتی جز ساعت کاری کمپانی ما وجود ندارد، عمل و درخواست خویش را انجام دهند.

و با دقت به اینکه این رابطه دو طرفه می‌باشد، کمپانی طراحی وب سایت شالوده از روش وبسایت نیز در هر دوران و جای‌جای میتواند با مشتریان خویش رابطه داشته باشد و آن ها نسبت به تولیدات خویش جذب کند.
 

  • web001 001
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت b2b


وقتی که در حالا رانندگی در بزرگ راه ها می باشید، وقتی که فعالیت میکنید، هنگامی که استراحت می‌کنید تحت عنوان بازاریاب بدین مسئله فکر‌میکنید که چه‌گونه می‌توانید ترافیک خیر به سمت سایتتان جذب فرمائید. در صورتی‌که تا به حالا در جذب ترافیک به سمت سایتتان نقص‌ داشته اید بایستی بدانید که صرفا نیستید. بر طبق پژوهش ها صورت گرفته به وسیله موسسه بازاریابی محتوایی در سال 2019، حدود 61 درصد از متخصصان محتوا  نمی دانند چه چیزی برای مخاطبانشان  اهمیت بیشتری داراست و 50 درصدشان نمی دانند  انگیزه مخاطب در مرحله خاصی از مسافرت مشتری چه می‌باشد. 49 درصد از متخصصان قدم های مشتری در سفرش را نمی توانند به خیر و خوبی تشخیص دهند. دربین تایپ کردن پست های وبلاگی، ارسال مقاله در رسانه های اجتماعی و ساخت استراتژی برای کمپین های ایمیلی تازه یافتن راهی که ترافیک خیر و خوبی برای وب سایت جذب نماید ممکن میباشد یه خرده طاقت فرسا باشد. به همین خیال قصد داریم در‌این نوشته‌علمی شیوه هایی را برای جذب ترافیک اضافه، ساخت سرنخ بیش تر و بهبود رجوع و برگشت سپرده گذاری بیان کنیم.

چه‌گونه ترافیک بیشتری برای تارنما مان جذب کنیم؟ 
1.    ساخت محتوا
2.    موضوعات تخصصی
3.    تبلیغات مبلغی
4.    رسانه های اجتماعی طبیعی
5.    تجزیه و محاسبه وب سایت
6.    مسابقه/ تخفیف و اجرو پاداش
7.    اینفلوئنسرها
8.    فهرست های ایمیلی
9.    تعامل و شرکت کردن در جامعه ها
10.     ارسال پست مهمان
11.     سئوی داخلی وب سایت
12.     کسب بک پیوند های کیفیت عالی

 

  • web001 001