آموزشگاه مجازی طراحی سایت

یک دنیا مقاله برای آموزش طراحی سایت

آموزشگاه مجازی طراحی سایت

یک دنیا مقاله برای آموزش طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت b2b


CSS طیف گسترده‌ای از واحدها و فرمت های اعداد را پشتیبانی مینماید. آن ها یک انگیزه ایده آل برای باصرفه‌سازی می‌باشند. همانگونه که در مثال نمونه پایین نشان داده شده‌است هر دو صفر گذشته از ممیز و آن گاه می تواند برداشته شود. به علاوه مدام به خاطر داشته باشید که مقدار صفر مدام صفر میباشد و نیاز به قرار دادن واحد در کنار آن وجود ندارد.

padding: 0.2em;
margin: 20.0em;
avalue: 0px;
padding: .2em;
margin: 20em;
avalue: 0;
فضاهای خالی را حذف فرمایید
فضاهای خالی و کاراکترهای خط بعدی تلاوت کد را بسیار معمولی میکنند، البته از نگاه سعی مطلوب نیستند پس از گسترش سایت و اتمام فعالیت آنان‌را حذف فرمایید. در‌این‌حالت‌ حجم کدهای CSS شما کاهش مییابد.

کامنت ها را حذف نمایید
کامنت ها از نقطه لحاظ کامپایلرها بی بها می‌باشند. بهتر میباشد بعداز اتمام عمل آن ها را حذف فرمائید. این فعالیت خیر فقط در پهنای باند شما صرفه جویی می‌کند بلکه از هکرها و اسکن کننده ها مجال بیشتری را برای درک کردن کد ها میگیرد.

از فشرده ساز های خودکار استعمال فرمایید
مجموعه زبده yahoo اپلیکیشنی را ساخت نموده است که بعضا وظایف فشرده سازی را برای ما انجام می‌دهد(اینجا) این نرم افزار یک پوشه  JAR میباشد که میتواند با تعیین JVM اجرا شود.

java -jar yuicompressor-x.y.z.jar
Usage: java -jar yuicompressor-x.y.z.jar
[options] [input file]
Global Options
-h, --help Displays this
information
--type Specifies the
type of the input file
 

فیض
راه و روش های متعددی برای seo کد های CSS موجود است که شما بایستی برای ارتقاء سرعت بار گذاری وبسایت خویش از آن ها به کار گیری نمائید. در‌این نوشته‌ی علمی ما به ۱۰ آیتم اشاره کردیم که هرمورد از آن ها میتواند تاثیر بسزایی در عملکرد سایت شما داشته باشد
 

  • ۹۸/۱۰/۲۳
  • web001 001

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی