آموزشگاه مجازی طراحی سایت

یک دنیا مقاله برای آموزش طراحی سایت

آموزشگاه مجازی طراحی سایت

یک دنیا مقاله برای آموزش طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت b2b


RSS سبب ساز می‌شود که یوزرها شل خیس مشترک محتوای وب سایت شما بشوند. استعمال از یک غذا RSS سبب می گردد تا یوزرها مشترک RSS وب سایت، بتوانند مطالب تازه وبسایت را در RSS خوان ها و بقیه اپلیکیشن های اختصاصی، مشاهده نمایند و از آخری محتوای وب سایت نیز با خبر شوند.
مشترکین RSS برای اطلاع از پایانی مطالب وبسایت های آیتم عشق و علاقه خویش نیاز ندارند که نشانی وب سایت ها را نگهداری بکنند و همیشه آنها‌را در مرورگر های خویش وارد نمایند. خیلی ریلکس می‌توانند با RSS خوان های گوناگون، از پایانی محتوای وبسایت های آیتم عشق خویش مطلع شوند.
محتوای وبسایت شما با به کار گیری از RSS نیز قادر است قابل حمل باشد! یعنی یوزرها میتوانند محتوای جدید وب سایت شمارا اخذ نمایند و در طول های سپس، آنها را به طور آفلاین مطالعه کنند.
تحت عنوان یک استفاده کننده، شما می‌توانید مشترک غذا RSS وب سایت های گزینه عشق خویش گردید، و تمامی مطالب جدید آن‌ها را در یک اپلیکیشن RSS خوان گردآوری کرده و سوای آنکه به طور بی واسطه به تارنما رمز بزنید، مطالب نو یک سری سایت گزینه عشق خویش را مطالعه میکنید.
طولانی تر اپلیکیشن های RSS خوان به یوزرها این قابلیت و امکان را می‌دهند تا بتوانند RSS های وبسایت های مشترک گردیده را جور بندی نمایند. به همین باعث، قرائت مطالب نو وبسایت ها در یک RSS خوان تا حد دیده گیری قادر است معمولی و شل خیس شود.
 

  • ۹۸/۱۰/۱۸
  • web001 001

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی