آموزشگاه مجازی طراحی سایت

یک دنیا مقاله برای آموزش طراحی سایت

آموزشگاه مجازی طراحی سایت

یک دنیا مقاله برای آموزش طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت b2b


جدای از همهٔ‌ مباحث فوق،‌ یک اینترنت نرم افزار پیروز می‌می بایست از نقطه‌لحاظ پرفورمنس (بازده) نیز سعی قابل قبولی داشته باشد و جذاب میباشد بدانیم که Performance Bugs یکی‌از بدترین گونه های باگ‌های برنامه‌نویسی میباشند! در‌این ارتباط، پیروی کردن از نکاتی همچون قرار دادن وب سایت ذیل توشه (استرس) زیاد تا ببینیم در موقعیت غیرعادی چه عملکردی دارا میباشد و همینطور آزمایش کردن وب سایت در کانال‌های ضعیف تا ببینیم کاربرانی با وب ضعیف به چه شکل تارنما را خواهند روئت کرد الزامی میباشد که در همین راستا و برای کسب داده ها بیش تر می توانید به مقاله‌ها ذیل مراجعه‌کنید:

– Cost of Downtime: درآمدی بر هزینه‌های از دسترس بیرون شدن کسب‌وکارهای آنلاین
– Chaos Engineering چه چیزی است؟
– Chaos Monkey: ابزاری اپن‌سورس جهت آزمایش قابل انعطاف‌افزار

در رابطه با مقولهٔ‌ پرفورمنس، لازم به یاد‌آوری میباشد که موتورهای جستجویی همچون گوگل، بینگ و … نیز تارنما‌ها را از این بُعد مرتبه‌بندی می نمایند و به صورت نمونه سرعت بارگزاری اینترنت‌وبسایت ارتباطی مستقیمی با حاصل seo دارا میباشد.

آزمایش Beta از روش یوزرها حقیقی وواقعی
با اعتنا به اینکه یوزرها حقیقی و واقعی جنبه‌هایی از وب سایت را میبینند که به عارضه ها مختلفی از نگاه گسترش‌دهندگان‌اش نهفته باقی مانده‌اند، آزمایش بتا به وسیله ایشان گامی ضروری به مراد حصول اطمینان از نبود باگ‌های آزاردهنده میباشد.
 

  • ۹۸/۱۰/۱۵
  • web001 001

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی