آموزشگاه مجازی طراحی سایت

یک دنیا مقاله برای آموزش طراحی سایت

آموزشگاه مجازی طراحی سایت

یک دنیا مقاله برای آموزش طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت b2b


Slack–  یک ابزار همیاری تیمی بر اساس خدمت رایانش ابری میباشد که به وسیله استورات باترفیلد تأسیس شده‌است. مطالعات موردی میتواند یک صورت بسیار مفید بازاریابی ویدئویی B2B باشد. Slack می دانست که جذابیت و صرفا جذابیت یک قصه حقیقی می‌تواند تحت عنوان یک ویدئو عالی مخاطبان را پایین تاثیر قرار دهد.

یک روایت حقیقی وواقعی از روش ویدئو، با اشخاص حقیقی و واقعی و حادثه ها پشت صحنه آن، می‌تواند به مشتریان شما احساس خودی بودن میدهد. این خیر صرفا سبب تولید اعتماد به کالا یا این که خدمت شما میشود، بلکه اعتبار شما‌را نیز نزد مخاطبان ارتقا می‌دهد. این  بخش اعظمی از برندها قصه خویش را در چارچوب این جور ویدئو با مخاطب منتقل می‌کنند زیرا حاصل معجزه آسا آن را تا قبل از این مشاهده کرده اند. کلیپ Slack یک نمونه خوب در این مورد میباشد.

 New Relic مزاح،ابداع و خلاقیت
یک خدمت ابزار تحلیلی میباشد. در‌حالتی که شما بتوانید یکی‌از جنبه هایی از شخصیت مارک خوتان را در قالب یک ویدئو به اکران بگذارید ، یک عمل متمایز انجام داده اید. یکی‌از راه و روش های ساخت تمایز برای  مخاطبان متبوع خویش در بازاریابی B2B ساخت یک قطعه از محتوای نوآورانه، ایده پرداز و یا این که متعدد میباشد.

این چیزی میباشد که New Relic انجام بخشید. New Relic هم به تاءمل یک رویه دیدنی و درگیر کننده برای این قطعه بازاریابی ویدئویی بود. به خاطر داشته باشید که هیچ دلیلی برای ویدیوهای B2B برای جذب کمتر از ویدیوهای B2C نیست؟ در اینجا این گزینه بدون نقص میباشد.
 

  • ۹۸/۰۹/۱۶
  • web001 001

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی