آموزشگاه مجازی طراحی سایت

یک دنیا مقاله برای آموزش طراحی سایت

آموزشگاه مجازی طراحی سایت

یک دنیا مقاله برای آموزش طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت b2b


گفتیم که تکنیک microinteractions بسرعت در درحال حاضر توسعه و گسترش میباشد. با این هم اکنون برنامه کودکان های مربوط به تایپوگرافی هم در سطح وب به فراوانی گزینه به کارگیری قرار می گیرند.

این طرز پباده سازی هنوز فرایند اول خویش را طی میکند البته به حیث می رسد که در سال آینده بسط متعددی داشته باشد.

 

 

در صورتی‌که با اصول جاوا اسکریپت آشنا باشید. می‌توانید از آن برای متحرک سازی حروف بصورت سفارشی، منفعت بگیرید.

تارنما https://3dro.ps/ با تکنیک های بی آلایش متن های متحرک زیبایی به تایپوگرافی وب سایت خویش طولانی تر نموده است. در شرایطی که تارنما را به تحت اسکرول نمائید خواهید روءیت کرد که‌این افکت بخوبی با تمام محتوای کاغذ مطابقت دارااست.

هنگامی افکت متن های متحرک را فقط در صفحه ها تارنما های مربوط به استودیوها مشاهده میکردیم. البته این تکنیک امروزه در تمام وبسایت ها از وب سایت های رستوران تا وبسایت های تجارت های کوچک مشاهده می شود.

 

 

امروزه میتوان از افکت متن های متحرک برای هر سایتی استفاده نمود. متن های متحرک می توانند بعنوان یک طرز برای جلب اعتنا مخاطب آیتم استعمال قرار گیرند. متن های متحرک می‌توانند با متحرک سازی های microinteractions که به خلق استفاده کننده برخورد نشان می دهند به طور کامل همآهنگ باشند.

پشتیبانی بیش تر از ورقه اکران های عریض
هر سال که تکنولوژی ها و شیوه های پر استفاده ساخت سایت را بازبینی می‌کنیم. پباده سازی ریسپانسیو نیز یکی‌از تکنولوژی های پر کاربرد در مسئله طراحی وب سایت بوده میباشد. پباده سازی ریسپانسیو در سال 2018 همچنان اهمیت خویش را نگهداری نموده است.

پباده سازی ریسپانسیو در معنای آن وجود ندارد که فرض کنیم به کار گیری از اینترنت بوسیله کامپیوتر به‌تدریج به صفر خواهد رسید. در واقع کامپیوتر های امروزه در درحال حاضر عریضتر کردن صفحه ها نمایشگرهای خویش میباشند. تا فضای عمل بیشتری در چنگ یوزرها خویش قرار دهند.

بسیار هوشمندانه میباشد که هنگام طراحی وب سایت علاوه بر موبایل های هوشمند به کامپیوتر ها هم دقت داشته باشید. در دنیای اینترنت کمتر سایتی را میتوان یافت که ظواهر وبسایت خویش را برای مانیتورهایی بزرگتر از پهنا معمول 1440 پیکسل پباده سازی نماید.

 

 

مثلا از وب سایت هایی که صفحه ها خویش را برای اکران در صفحه های عریضتر باصرفه کرده اند به کاغذ تازه مثال عمل ها در وبسایت Dribbble که یک پباده سازی خوشگل و یک دکورا سیون عالی برای کانال بندی گزینش نموده است، نگاه فرمایید. عکسی که در صدر مشاهده می‌کنید از یک مانیتور 1920 پیکسل گرفته شده‌است. این وبسایت درین مانیتور بسادگی تمام بخش های مانیتور را با عکس های بند انگشتی خویش مالامال نموده است و مانیتورهایی بسیار بزرگتر را نیز پشتیبانی می‌کند. نمونه دیگر وبسایت Cartoon Network میباشد که براحتی می تواند در مانیتورهای با پهنا پهناور به اکران در بیاید.
 

  • ۹۸/۰۹/۱۹
  • web001 001

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی