آموزشگاه مجازی طراحی سایت

یک دنیا مقاله برای آموزش طراحی سایت

آموزشگاه مجازی طراحی سایت

یک دنیا مقاله برای آموزش طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت b2b

 


درآمد زایی:

مهم ترین مزیت وبسایت ها ساخت درآمد است که به هدف مهم امروز در جامعه جهانی که اشتغال و درآمد برای گذران کارها معاش ست، جان نو ایی داده میباشد. بخش اعظمی از موسسات در اکنون ورشکستگی حتی با رویکرد اندازه تارنما توانسته اند بقای خویش را تضمین کنند. چون تعدد فروش آن ها بدین شیوه چند برابر شده‌است. همینطور این تعداد مشتری در چهره رضایت از کیفیت تولیدات برای شما ابزار تبلیغاتی خواهند شد و در زمان روزگار اندکی محصول ها شما در مجموع یک شهر یا این که حتی مرز و بوم و یا این که حتی دنیا معرفی خواهد شد.

6-      عدم محدودیت های هنگامی و مکانی:

یک مزیت مهم دیگر سایت ها این می‌باشد که دیگر رابطه ما با مشتریان و یوزرها محدود به خیابان و محله حریم کمپانی ما نمیباشد. بعد از آن جغرفیا و جبر جغرافیایی محدودت رابطه با مشتری از دربین رفته میباشد، و مشتری با رابطه با تارنما ما، به صورت مجازی سفری به کمپانی ما خواهد داشت، سفری که البته مجازی خواهد بود. همینطور مشتریان می‌تواند در هر روزگار از شبانه روز که حتی جز ساعت کاری کمپانی ما وجود ندارد، عمل و درخواست خویش را انجام دهند.

و با دقت به اینکه این رابطه دو طرفه می‌باشد، کمپانی طراحی وب سایت شالوده از روش وبسایت نیز در هر دوران و جای‌جای میتواند با مشتریان خویش رابطه داشته باشد و آن ها نسبت به تولیدات خویش جذب کند.
 

  • ۹۸/۰۹/۰۴
  • web001 001

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی