آموزشگاه مجازی طراحی سایت

یک دنیا مقاله برای آموزش طراحی سایت

آموزشگاه مجازی طراحی سایت

یک دنیا مقاله برای آموزش طراحی سایت

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


در‌صورتی‌که شیوه‌ی دستوردادن به کامپیوترها یا این که به عبارتی کدنویسی را حافظه نگیریم، در آینده، جزو اشخاصی به‌شمار می آییم که از کامپیوترها امر می گیرند.

طراحی سایت b2b

این روز ها با پیشرفت تکنولوژی و تمامی‌گیرشدن آن، شناخت با دست کم یکی گویش‌های برنامه‌نویسی اجتناب‌ناپذیر میباشد. بسط کامپیوترها و وب شغل ها را به دو نوع‌ی کلی تقسیم‌بندی مینماید:

کسانی که به کامپیوترها میگویند چه کاری انجام دهند
اشخاصی که از کامپیوترها فرمان میگیرند
برای اینکه یکی‌از اشخاصی باشید که به کامپیوترها فرمان میدهند، نیازی وجود ندارد برنامه‌نویس فن‌ای باشید. درعوض، به تفکر آموزش مهارت‌های ابداع باشید که شعور صحت از روش‌ی فعالیت قابل انعطاف‌افزار و تجربه‌ی مشتری از قابل انعطاف‌افزار میدهند. به‌عبارت‌دیگر، شخص بایستی اعتمادبه‌نفس خلاقانه‌ای داشته باشد تا بتواند در پروسه ایجاد قابل انعطاف‌افزار نقش مهمی ایفا نماید. چهت نیل بدین اعتمادبه‌نفس آموزش مفاهیم کوچک، ولی مهم و دارای ربط‌با مسئله‌ی کاری ضروری میباشد.

۱. محتوای وب سایت را خودتان عوض فرمایید
این روز ها افرادی که بلد نباشند با کدهای HTML و CSS (کدهای دارای ربط‌با تولید وب سایت) فعالیت نمایند، در نوع‌ی اشخاص بی‌سواد قرار می گیرند. شاید این صحبت مقداری بدون شوخی یا این که وحشیانه به‌حیث رسد؛ البته حقیقت دارااست و خبر خوب این میباشد که آموزش آن بسیار معمولی میباشد.

تارنما یادگرفتن برنامه‌نویسی کدکادمی (Codeacademy) عصر‌ی آموزشی آنلاین موءثر و رایگانی برای فراگیری HTML و CSS داراست و استفاده کننده قادر است با انجام پروژه‌های این عصر‌‌ی آموزشی، مهارت‌هایش را تخت گاز پرورش دهد. اعتمادبه‌نفس خلق کننده و بضاعت فهم و شعور مسائل دو نکته‌ی مهمی می باشند که هنگام فراگیری کدنویسی اهمیت دارا هستند.

۲. ارائه‌ی ایده‌ها با مثال‌ی اول به‌جای پاورپوینت
هنگامی‌که فردی ایده‌ی مدنظرش را با مثال‌ی اول ارائه میدهد، تأثیر بهتری روی طرف مقابل می گذارد و شل‌خیس قادر است او‌را متقاعد نماید. ارائه‌ی مثال‌ی اول، یعنی شخص بایستی پباده سازی خویش را با یکی‌از لهجه‌های برنامه‌نویسی، مانند جاوا اسکریپت یا این که پایتون اجرا نماید و این عمل یکی شایسته ترین تمرین‌ها برای آموزش برنامه‌نویسی میباشد.

برای انجام این فعالیت به تهیه و تنظیم‌ی نقشه‌ی مسیر نیاز دارید. پیش از هر کاری، هدفی پر‌نور و بدیهی تمجید فرمایید تا جزئیات فرآیند آن گاه گمراهتان نکند. معمولا کلاس‌های آموزشی پیشنهاد میگردند که مطالعات بر پایه ی پباده سازی دارا هستند و کد شروع ارائه میدهند؛ چون روش‌ی رابطه فی مابین قابل انعطاف‌افزارهای توسعه یافته را با گسترش‌ی حقیقی نشان می دهند.

۳. رابطه بیشتری با مهندسان و بسط‌دهندگان داشته باشید
مدیرمحصول مجموعه‌های داخلی کمپانی‌هایی مانند گوگل می بایست در یکی فن‌های دانشگاهی علم ها، تکنولوژی، مهندسی و ریاضی علم آموزی کرده و فارغ‌التحصیل گردیده باشند. وی بایستی بتواند رابطه تولید کننده‌ای با اعضای گروه داشته باشد؛ به‌همین‌استدلال، علم آموزی در یک کدام از فن‌های ذکرشده ضروری میباشد.

کدنویسی ادراک بهتری از پروسه تبدیل‌شدن «طرح» به «کد» میدهد و همینطور سطح جزئیاتی را مشخص و معلوم می کند که در مورد آیتمی یگانه می بایست دراختیار همیاران قرار گیرد. کلیه‌ی این امور برای استارت یادگیری برنامه‌نویسی مفیدند و در حالتی که پروژه‌ی خاصی در ذهن دارید، یادگیری را با فعالیت روی به عبارتی پروژه مقدمه فرمائید.
 

  • web001 001
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت b2b


برد در بازاریابی B2B از پخش تبلیغاتی یک متاع از رادیو یا این که تلویزیون بدست نمی آید بلکه پیروزی در بازاریابی  B2B از تعبیه کمپانی در بخش صنعت و قرارگرفتن فرآورده تحت عنوان جزء اصلی  تجارت بدست میاید. برای پیشرفت در‌این تجارت رعایت موردها تحت اهمیت بسزایی دارااست:

میزبانی وبینارهای اطلاعاتی(webinars)
فعال‌ساز‌ی غرفه  صنعت در نمایشگاه های تجاری دوستداشتنی و معروف
ارسال مجله نشانی اینترنتی تحت عنوان یک متخصص صنعت و آگهی ازموقعیت کمپانی 
حضور فعال و تعاملی در رسانه های اجتماعی
حضور در رویدادهای کانال صنعت و تولید رابطه ها  خوب با خریداران
گستره تجارت b2b  چه معیار میباشد؟
مطالعه در توان و رویش بالقوه صنعت  گذشته از اینکه بدین فن درگیر گردید ایده بسیار خیر و خوبی میباشد.

در آستانه بازاریابی B2B این حقایق  رادر حیث بگیرید: 

طرق فروش جنس در b2b  قابلیت سهولت در خرید وفروش ، تاراج و گسترش سرویس ها و تولید ها را برای خریداران وفروشندگان آماده می‌نماید و این فرمان موجب کاهش هزینه می توان به هرحال از جنبه های پرهزینه این نوع تجارت را که همانا ساخت یک زنجیره بی نیاز و موئر مدیر فنی میباشد را نباید نادیده گرفت.
بازاریابان B2B در سال 2003 حدود 85 میلیارد $  صرف  اشاعه محصول ها و سرویس ها خویش کردند. (انجمن بازاریابی کسب و فعالیت)
یک مطالعه در سال 2001 نشان اعطا کرد که قیمت دلار از معاملات B2B  به صورت قابل توجهی بیشتراز معاملات مشتری بوده میباشد.
 

  • web001 001
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت b2b


برندسازی در عرصه بی تو بی، اعتبار و تصویر خیالی مثبتی برای شرکت های ساخت میکند. تولید چنین شهرتی موجب می گردد که مجال های فروش بیشتری در مشت موسسات قرار گیرد و آن‌ها بتوانند رابطه ها سودبخش خیس و نزدیک تری را با بقیه شرکت های تولید نمایند. برخورداری از مارک توانمند می‌تواند احساس گرانبها اعتماد و اطمینان مطلقی را برای مشتری های سازمانی به وجود آورد و این اطمینان خیال و خاطر موجب دگرگونی سرانجام این موسسه ها می‌گردد. بنابراین، برندهای قدرتمندی که در عرصه ی B to B کار می‌کنند، می‌توانند از مزیت رقابتی دو چندانی برخوردار شوند.

برندهای B to B اکثر وقت ها همنام با موسسه ها و سازمان ها تعیین میگردند. به همین برهان، فهم معنا برندسازی از بینش برندهای سازمانی امری ضروری میباشد. برندسازی در عرصه B to B پیچیده میباشد، چون اشخاص بخش اعظمی - چه در سطح سازمان و چه در سطح بخش هایی از بازار انگیزه - مشغول این کار میشوند. برای مواجهه با این پیچیدگی ها می بایست از برنامه ها و ارتباطات بازاریابی مطلوب و برتری برخوردار بود. چالشی که برای بخش اعظمی از برندهای B to B موجود هست این میباشد که دسته نگاه مشتری را به خویش تغییر‌و تحول دهند و جنس و سرویس خویش را از مقام مال نخستین و عام بیرون کرده و با ارائه تولید ها و سرویس ها، تمایز بیافرینند.

 

یک کدام از قسمت های اساسی هر کسب و عمل، نظارت بخش های تشکیل دهنده کسب و فعالیت میباشد. نظارت ای که بایستی واقع گرایانه و بدور از هرگونه اغراق و در نظرنگرفتن باشد. در‌این نوشته‌ی‌علمی نکاتی را در رابطه آنالیز نشان تجاری به شما میگوییم.

نشان تجاری خویش را محاسبه نمائید
 

  • web001 001
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • web001 001
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • web001 001