برد در بازاریابی B2B از پخش تبلیغاتی یک متاع از رادیو یا این که تلویزیون بدست نمی آید بلکه پیروزی در بازاریابی B2B از تعبیه کمپانی در بخش صنعت و قرارگرفتن فرآورده تحت عنوان جزء اصلی تجارت بدست میاید. برای پیشرفت دراین تجارت رعایت موردها تحت اهمیت بسزایی دارااست:
میزبانی وبینارهای اطلاعاتی(webinars)
فعالسازی غرفه صنعت در نمایشگاه های تجاری دوستداشتنی و معروف
ارسال مجله نشانی اینترنتی تحت عنوان یک متخصص صنعت و آگهی ازموقعیت کمپانی
حضور فعال و تعاملی در رسانه های اجتماعی
حضور در رویدادهای کانال صنعت و تولید رابطه ها خوب با خریداران
گستره تجارت b2b چه معیار میباشد؟
مطالعه در توان و رویش بالقوه صنعت گذشته از اینکه بدین فن درگیر گردید ایده بسیار خیر و خوبی میباشد.
در آستانه بازاریابی B2B این حقایق رادر حیث بگیرید:
طرق فروش جنس در b2b قابلیت سهولت در خرید وفروش ، تاراج و گسترش سرویس ها و تولید ها را برای خریداران وفروشندگان آماده مینماید و این فرمان موجب کاهش هزینه می توان به هرحال از جنبه های پرهزینه این نوع تجارت را که همانا ساخت یک زنجیره بی نیاز و موئر مدیر فنی میباشد را نباید نادیده گرفت.
بازاریابان B2B در سال 2003 حدود 85 میلیارد $ صرف اشاعه محصول ها و سرویس ها خویش کردند. (انجمن بازاریابی کسب و فعالیت)
یک مطالعه در سال 2001 نشان اعطا کرد که قیمت دلار از معاملات B2B به صورت قابل توجهی بیشتراز معاملات مشتری بوده میباشد.
- ۹۸/۰۸/۲۱